kommentar



ojj bilden blev lite liten men om ni inte ser vad det står så står de iaf: ALLA plattånger håller inte längre för att dom är köpta hos en frisör ? :o

Och jag håller faktiskt med annonym för min plattång är köpt på teknikmagasinet och de är exakt en sån som man kan köpa hos frisörer och den har jag haft ett tag nu och den har inte varit något fel på! Och jag vet andra bra oxå som man kan köpa på andra afärer än hos frisörer så Anonym du har helt rätt enligt mej! ;)

Och sen så kan jag skriva dehär oxå nu när jag ändå skriver, vi håller ju på å fixa med bloggen så kommentarerna har vit text så texten syns inte men vi ska fixa de oxå ;)

/Marielle♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0