Marielles shopping i göteborg

ääntligen kommer bilderna på min shopping i Göteborg :D


1.lösnaglar
2.foundation pensel
3.torr shampo spray
4.deo
5.vaseline
6.frisör klämmor
7.nagelfilar
8.nagellack
9.mascara

tröja från monki


kofta från zara


från ullared typ? haha :D


tights från ullared oxå haha :D


halsdukar från ullared oxå :D


en tävlings kavaj till ridningen


och en tröja från monki och mössan är oxå från monki, ser ut som jag
håller på å somna på bilden men aja ;) och sen det vita bollen till
vänster sitter på min mössa typ bak och de till höger är på axlarna på
tröjan jag har på mej på bilden :)

oj dehär blev ett väldigt långt inlägg ;)

/Marielle♥

Kommentarer
Postat av: Laila

Sov gott : )

2010-11-11 @ 23:11:47
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: rebecca

var med i min dagens blogg? :) kram

2010-11-12 @ 08:30:49
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0