TÅGBILJETTERNA!!

jepp idag har jag haft en riktigt tråk dag.

Imorse väkte "lillebrorsan" mig vid åtta och ba; KLOCKAN ÄR NIO DAX ATT GÅ UPP!!!!!
jag tittar på klockan å ba; LÅT MEJ VA KLOCKAN ÄR ÅTTA, STÄLL OM KLOCKAN OCH LÅT MEJ SOVA.
Sen kunde jag såklart inte somna om-.-
Åkte och spelade tennis med "lillebror" och kusin, va rätt kul faktiskt.
Efter de åkte jag med faster och farmor till kupolen och åt på donken hihi
SEN... hade jag tråkigt resten av dagen

På kvällen åkte jag och mamma och hämtade ut tågbiljetterna :D
nu börjar de kännas att de inte är långt kvar tills vi åker LÄNGTAR SÅ JAG SPRICKER :D:D:D:D:D:D


Zira när hon hoppar 92cm, rätt stolt. Hon är 56cm hög så de är rätt skapligt :D
(fint hemmagjort hinder va? :D )

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0